Thursday 3 October 2013

Hm. Hmm. Dah lama dah kot tak add entry baru. Kot jelaa. Yelaa. Sibuk sangat tak tipu. :p . Kekadang aku pn tak dapat bezakan dah nak wat yang mana. Bila nak wat yang tu, yang ni tak kena. Nak wat yang ni yang tu pn tak kena. Bila memori yang bawak maklumat pn full, hang jugak lah! Banyak lagi ruang yang aku tak explore kat otak ni. Apa yang aku rasa pn macam dah berat sgt dah nak carry on.

Ntah kenapa, makin dekat nak final sem, merapu rapu mende yang aku wat. Semua serba tak kena. Sebabnya, aku tak fully prepare. Lagi 22 hari lagi nak exam padahal. Wuarggh~ kalaw KMP macam titiwangsa memang seronoklah jerit. Ini tanah rata je. Hm. Hmm. Lecture empat2 subjek dah khatam. Tutorial belum lagi. Ah, asal ada masa leisure je, automatik mata mata mata ni ngantuk. Phhhrrrr~ bila aku tahan, konpem aku takley fokus langsung. Langsung. Baek tido. Lepas tu aku segar.

#biology - essay terrible me much.
#chemistry - prefixes and units make me fed-up.
#science computer - trying to memorise.
#maths - i cant cope with.

Apa apa pn aku tengah usaha semampu mungkin. Takkan aku sanggup lagi buat kesayanganS aku kecewa. Macam. Macam dulu. Ha. Memang tak! Makin aku besar, apa yang aku buat, aku mesti ingat apa yang jadi kat diorang kalaw aku wat camni. Tahun ni diorang banyak bagi aku gift. Sumpah banyak. Sebab mid-sem exam aku punya result. Ya. Tu aku tak kecewakan diorang. Hope aku dapat wat lagi macam tu. Strive my target. 

Aku pernah rasa rugi kat sini. Sebabnya: - pernah aku tak stadi. - pernah aku bermalas malasan. - pernah aku rugikan masa aku sendiri. Tapi tak semua aku salahkan. Aku sesalkan. Sebab ada je orang yang akan lift up aku balik. Aku syukur sangat aku punya classmate yang semuanya girls. Happy ohh! :) . Ibarat milik dunia, tanpa bencana, tanpa noda, tak secalit pun pahitnya. Dan mereka semua sangat sangat sangat seronok. 



*chiaoo.zZz*

No comments:

Post a Comment