Sunday 15 September 2013

Its not the time Nanie for u to play around, make foolish things, commit silly mistake again and again. And wherever my feet bring me to step every single part on this earth, yes. Perhaps i should remember that, now, i'm carrying a super little great responsible. All is about an A. A digit of 4. 
 
Dapat bayangkan tak macam mana rasa bila orang sayang kita, kita sayang orang. Aku tak cakap untuk orang yang takde kaitan ngan aku. So untuk mid-sem 1 dulu, aku dah pn pulun agaknya. Aku yakin aku agak pulun waktu tu. Alhamdulillah aku hadiahkan result yang baik untuk orang2 yg terpenting dalam hidup aku.
 
Tapi sekarang, waktu sangat2 tak sempatkan diri aku. Dari 8 sampai 5 tutor, kuliah & amali. Ya. Ma salu pesan yang dah nama student, bukan cara ngeluh la kalaw nak skor. Semalas mana pn aku kat sana, tetap aku bukak buku. Setengah jam pn jadi la. Tapi tak sama dgn orang yang stadi 2 ke 3 jam. Ah. Tu yang aku sakit jiwa! 

Environment pn. Gagalkan aku. Dengan homesick nye lagi. Elergik sungguh! Mula aku pikir macam2 sbb apa aku nak jawab kalaw aku tak skor? Along bagi aku apa yang aku nak. Sangat banyak. Ma abah apetah lagi. Aku takut! Takut aku gagal gembirakan dorg. So, no matter what. Boleh ke tak. Aku mesti kena boleh. Boleh untuk orang yang aku sayang!

Lagi 4 minggu final-sem exam. Aku tak fully prepare lagi. Tengah in progress. Tapi inshaAllah, dengan semangat yang dorg bagi kat aku, aku nak jugak banggakan dorg! Itu janji aku.

No comments:

Post a Comment