Thursday 28 March 2013

 Itu laa ]=

We. Gilaa! Itu biasa. To the end of the time, whoaa~ Baru tu lahh nak berteman nye pun kan. Bile baek rapat sangatt. Bile makan share-2. Bile gaduhh itu yang keras ati. 0hh. Sape nk ngalah kan. Rendu nye that worth momment! Disebabkab aku niy salu sangat simpan jep pe aq ase dy-2 lahh yg tolong bekapp kan. Tolong coolkan. Tolong setelkan. 

Yeapp. Memang dy tu bukan ayong n along kawasan. =:=* . Dy yg paling aku ingat sangat. Nak taw nape? Dy-2 niy salu ade ngan aku selain orang-2 yg memang aku sayang. [*= . Suke tu ramai xpe. Tapi sayang itu limit taw?! Hehe. 

Da lame xjumpe. Da lame xcontact n etc. Dy-2 niy g mane ehk. Ko memang kuat sangat bebel. Potpet-2. Da mcm ... ... ... * ahh. Lupekan! Banyak kali an gado. Birthday ko pn aku lmbat wish. Sbb aku xsuke wish law xde adiah. Ase cam kosong. Iye. Pape pn, kte kawan forever kan Atul? *) .

# FOREVERawesomefriend !

Yang niyy memang sokmo hepi nye. Cheerful sesangat. Sume medicine dy jual. Ahaha. Spotingg. Since form4 baru rapat. Spouse laa konon. Haha. Tapi bile dy badmood. Haa. Jangan cter. [= . Sangatt trimekaseh salu tolong. Salu sapott. Trimass ye Palan!. :) - Motivasi ko teramat lahh jadi!





No comments:

Post a Comment