Wednesday 27 March 2013

: = FRusT = :

Da cukup seminggu da afte 21/03/2013. Tapi aku tetap aku. Yang laenyaa bila result dapat. Then i turned to sumone else. Jadi messy n bagaii laa. Sbab trget yang nak tu xdapat. Ahh~ damn damn damn frustrated when i received that scarlet slip! Really worst fallacy interrupt me. Mana tak nyaa. Cam xkesian ke kat ma + abah tuu. Hanta blaja jaoh-2 then itu je yg aku niyy boley balas. Haihh~ Seminggu pn xcukup nak pkey mende niyy. Tekilan jugak laa kan. Tapi sala sape pn. *daakumemangtakdapatcatchupsubjektuu! Then mula laa nak pkey kat mana nakfurther study an. *asalkannakkuardarijadibudakscience* Tak larat. Memang akku bukan otak kanan. Thanks for those who helped me. Really appreciate it much! Super grate grateful to Allah for giving me chance to be friend with theem. Sangatt berguna advices dorang tu time susa. Time senang always ada. Btul kan. Usaha xde. Nak mcm-2. DIA pun Maha Adil nak bagi. Be as tough as you can Nanie! Macam kate along. " niy bukan satu kegagalan, tapi satu jalan untuk permulaan baru " . I remembered. Always. Akan aku sungguh-2 lepas  niyy. Knowledge is about to have, not to see. 
Sebanarnya ...
Semakin banyak aku silap, semakin aku menghampiri kejayaan.
Semakin banyak aku belajar, semakin banyak perkara yang aku tak tahu.
Semakin aku cuai dalam langkah, semakin aku berhati-hati.
Semakin aku berusaha, semakin banyak dugaan.
Semakin besar kesalahan aku, semakin banyak strategi dapat aku susun.
Semakin banyak pengalaman, semakin banyak kesimpulan.
Kerana ...
Tiada manusia sempurna tanpa kesilapan.
Tiada seorang pun yang tahu kesemua tentang dirinya.
Tiada erti gagal dalam istilah berusaha.
Tiada kegigihan hidup tanpa cabaran.
Tiada kebijaksanaan melainkan aturan destinasi. 
Dan ...
Tiada makna putus asa sebelum berjaya.

* becauseiamthecreatorformyowndestiny *
* itwillneverunlockwithoutkey *
# avoiding from using full english + malay language. should learn from the mistake first!
# dan merepek panjang-2. sebenarnya itu kekuatan. (= . 
# leave the past behind and today my life begins!

No comments:

Post a Comment