Sunday 23 June 2013

Bila Datin cakap " lepas ni say ByeBye dengan kadar 4 jari"

Itu lah simbol 4.o. Tak boleh dah guna 5 jari sebab kami student KMP. 
Anak Datin pulak kn.  :') . Ye. Aq tak deny yang aku rindu the last chapter. 
The previous momment. 
My first impression dtg cni. ' Hmm. Ramainya! ' Hati je yang taw yang sebenarnya aku tak upaya nak berjauhan dgn fmily. Dan pastu aku nangis. Dgn kadar yg hebat. 
Langkah drastiknya, aku tak call rumah in between about 1 week. 
Aku takkan mampu dgr leteran ma yang hangat sebakkan dada aku.

First week tutorial aku. Tataw nak bawak diri hala mana. 
Ahh susahnya!Aq follow the flow dgn muka yg tak boleh didescriptionkan.
Minggu pertama & kedua sgtlah challenges. Aku tak dapat satu kelas dgn nad, tasha or moshi. Apetah lagi azim. 
Then, aku teringat kata2 biology ustaz jamatolallail.
" Only the best sperm can get into the ovum " . 
Ye betul. Kalau aku tak kuat takkan dpt orang2 yg pernah tgok aku utk tengok aku.
Dan aku tak mungkin dapat tengok dunia dengan mata dari jasadku sendiri
sebagai Nur Hanani Tarmuzi. 

So. Aku tough. Sebabkan masa depan.
Dan kesinambungan cerita Datin Azuyah yang perit & sukar bagi aku itu.
Dan untuk ma abah along angah qua & my compete partner. 
4.o InshaAllah. 

MAKE IT RIGHT
MAKE IT REAL
I WILL

No comments:

Post a Comment